3 augusti 2015

Får jag intervjua dig?

Godmorgon alla mina fina läsare!
Har vaknat upp med världens gladaste humör vilket är en av de konstigaste sakerna som kan hända för mig på morgonen o.O Tro mig, min kille går fram och tillbaka till sovrummet like always och försöker väcka mig försigt och snällt, och jag är den där rabiesfittan som vaknar till lite, ryter och somnar om. Men nu? Wtf... Lol.
 
Anywayz, jag har alltid beundrat andra människor som gör något unikt, lite annorlunda, ja, har gjort, gör, har talang etc något som borde uppmärksammas. Jag har också verkligen beundrat människor som även verkligen sätter ned sin tid på att blogga och designa sina inlägg etc så jag själv vet hur mycket tid det kan kosta.
Och därför, vill jag börja intervjua folk som bloggar, sjunger, målar etc som jag sedan publicerar här på bloggen. Great right? :D
Så är du intresserad av att synas på min blogg, har talang du vill visa upp, jobbar med något roligt etc så kommentera med din bloggadress eller facebook att du är intresserad i kommentar så kommer jag höra av mig ;) Plus att det kommer bli sjukt rolig läsning och även ge inspiration till alla läsare där ute på nätet också, och vill verkligen lyfta fram folk från vardagen också. Alla är unika! :)