Japp, nu har jag verkligen bestämt mig! Jag haft tanken hur länge som helst på det, men har faktiskt aldrig fastställt det ordentligt, men kom fram till det idag, ja, i princip för 20 minuter sedan att jag ska sluta röka! Åtminstone cigg, dom innehåller ju både tjära och nikotin, jag har rökt i ca 4 år nu och känner att jag ändå har ett beroende. Men tänk om jag kan bara byta ut nikotinberoendet till att ha ett beroende av att bara röka någonting, men något som innehåller varken tjära eller nikotin?
Det är där jag kom fram till att elciggen kommer vara min bästa vän!
Jag tycker ju om att röka, egentligen, och det anses ju mer som en behaglig vanesak eller intresse (ja, beror hur man själv tolkar det), så jag kommer bara röka smaksatt vattenånga som inte innehåller nikotin eller tjära, och med tanke på det, så kommer ju inte räknas som att jag rakt av röker?
Och hur jäkla hälsosamt är inte det!? Jag kan ändå röka, men det är inget farligt för kroppen! Det är ju helt brilliant, plus att fyllning till elcigg kostar inte mycket heller, jag tror det är till och med billigare än fyllning som innehåller nikotin till och med :D Gaah, är så superduperbeslutsam, och är riktigt nöjd! Nu är det bara gå igenom ett litet helvete att bli av med nikotinsuget som kroppen ändå blivit lurad till att den har, men kommer känna mig så stolt när det är borta!
AZZUUUUM!!!!!
 
Anna

Heja dig, det fixar du :)
Så fin bild också, du är så vacker!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress