Gissa vem som är på superduperbra humör idag!? Gaaaah, JAG, jag har så himla länge velat ha en walkin-closet, och nu är det på G att hända! Jag och min älskling har ända sedan vi kom hem idag börjat fixa med walkin-closeten, flr ca 3 dagar sedan omorganiserade vi allt i förrådet också så man kunde börja fixa det till en walkin. Jag inser faktiskt inte förrän nu hur sjukt mycket kläder jag har, haha! Shit, jag har inte ens ställt fram allt än och ändå är halva walkinen full redan o.O Oooops...
Nåja, det beror på hur jag fixar till allt, nog går att det att hitta lösningar till det också haha! Anyway, det är redan nu en stor skillnad från hur det såg ut förut, vilket ni kan se HÄR!
Hihuuuuu ska fortsätta fixa nu för är så sjukt taggaaad! :D
 
Sofia

Åh vilken lyx :)

Svar: <3
Heiduskaja

kerstin ehrenholm

å snyggt jag får inte iordning på min klä klämmare tack för tippset

Svar: Varsågod! Kommer komma upp ett inlägg då min walkin är helt färdig också! :D
Heiduskaja

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress