Yuhuuu alla! Blä, sitter hemma själv just nu, och äntligen funkar internet så jag kan slänga in ett inlägg! Fick kommentar av Telia Kundservice också här på bloggen, tyvärr så funkar ju inte vårat internet som det ska ännu så kommer ringa dom (igen) imorgon på förmiddagen :3

Hursomhelst, så kämpar jag på med att vara rökfri... Oturligt nog failade jag i mitt rökfria-projekt-försök tidigare i veckan och rökte ett pack om dagen ändå o.O Dåligt av mig, så istället köpte jag nikotin plåster igår, och faktiskt så funkar dom riktigt bra, förutom att min hud började svida som bara den efter att ha haft på plåstret i ca 5h... Så sen när jag tar av mig den ska jag kolla om huden är alldeles för irriterad, min hy är ju inte den roligaste att ha att göra med kan jag lova för övrigt, så får se senare ikväll....
 
Finns det någon besökare som är rökare här inne på min blogg som också försöker bli rökfri? :)
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress