16 juni 2014

Allt ska bort!

LIFE OF

Hej alla finisar! Jag har ännu massor med saker som jag säljer bort och som jag vill bli av med så fort som möjligt, kom ihåg att om ni är intresserade av en vara så kan ni också buda på den ifall den är för dyr (enligt er) för vill helst bli av med allt så fort som möjligt!
 
Om ni är intresserade av en vara så kan ni skicka PM till mig HÄR! :)
 
Jag har också ett album på min Facebook där allt som jag säljer finns (där finns det mer saker än här på bloggen nu), så om ni vill kika i den så hittar ni den HÄR!
Tyllkjolar
150 kr/st
ELLER
alla tre för 350 kr!
Aldrig använda
Alla är i strl S
Frakt: 7kr (alla tre 28kr)
Tyllkjolar
Säljes för 100:-/st
Frakt: 28:-

Strl längst till vänster (uppe): S
Strl mitten: S
Strl längst till höger (uppe): S/M
Strl längst till vänster (nere): ONESIZE
Strl längst till höger (nere): S
Jacka
Helt ny, aldrig använd
Strl S
Inköpt för 499kr
Pris: 200kr
Frakt: 49kr
Längst till vänster:
Äkta burleska UB korsett
Plastskenor
Strl 28
Pris: 100kr

Frakt: 28kr


Längst till höger:

UB Lackkorsett
Äkta burleska
Strl 22
Stålskenor
Pris: 200

Frakt: 28kr
Blå Tröja
Storlek M
Aldrig använd, endast provad, säljes pga fel storlek
Inköpspris: 249:-
Säljer den för 149:-
Frakt: 7:-

Svart Tröja
Storlek L, men känns mer som en M
Aldrig använd, endast provad och säljer den pga missnöje med storlek
Inköpspris: 299:-
Säljer den för 149:-
Frakt: 7:-
 Tröjor
Båda är i storlek XS men känns mer som en större S
Aldrig använda
Inköpspris: 149:-
Säljes för 50:-/st
Frakt: 7:-
 Leggings
Storlek S
Aldrig använda
Säljes pga fel storlek
Inköpspris: 249:-
Säljes för 100:-
Frakt: 7:-
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress