Alltså, jag märker mer och mer att jag är egentligen en storstadsmänniska. Då när jag var i Stockholm, eller i princip, alltid då jag varit i en storstad så har jag direkt trivts betydligt mycket bättre. För den delen har jag alltid också bott på småställen och jag är så himla sjukt less på vad dom flesta småställen besitter (ja, det är väl mysigt också på sitt sätt och har sina bra fördelar), så jag känner att det är verkligen dags för förändring!
Så vad håller jag på med då?
Jag och min partner bestämde oss för att helt enkelt flytta till Göteborg med våran polare inom ett år! Om knappt en månad kommer jag börja studera igen, säker jobb hela tiden - och det som är så himla skönt också om vi flyttar till GBG är att morsan bor i Stockholm, jag kommer ju kunna åka och hälsa på henne hur mycket som helst! :D Planerna är alltså i full rullning, keep thumbs up for us!
Är du en storstadsmänniska eller en småstadsmänniska?
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress