ellen arud

Varför jag ska vinna ? Jo för att jag är en söt lite tjej som skulle behöva fylla på lite i mitt skåp, det börjar bli tomt med parfymer.och för att jag har försökt att hitta dem här hemma men alltid slut när jag ska köpa :/

Kommer upp ett inlägg senare under dagen på min blogg ! :)
Nattstad.se/elliea

ps. JÄTTE fin blogg riktigt roligt att läsa lätt en ny följare !:)

Linda

Miksi minä haluan voittaa kilpailun:
Minä rakastan Victoria's Secret ja en ole löytäny niitä niin helposti täältä suomenpuolelta :)
Haluan voittaa!!! <3

Hanna Iida

Miksi minä voitan, rakastan VS'ä!! <3
ja olen vain koittanu VS tuoksun kaupasta mutta en ole ikinä omistanut omaa ja olisi mukava jos minulla olisi omat VS tuoksut kotona että sitä aina tuoksus hyvältä jos lähtee johonkin (:
olen kirjottanu mun naamakirjaan tästä kilpailusta, haleja ja pusut!! Toivon että voitan!!! <3

sara bagger

Jag tycker att jag borde vinna eftersom det hade varit riktigt kul att vinna något genom internet som jag aldrig har gjort innan,och dessutom att man vinner 2 victorias secret parfymer är asballt! Har hört att dem luktar så gott men aldrig blivit att jag har köpt någon, hm, kommer inte på så mycket mer men tänkte att jag skulle ge det ett försök haha. Tycker förövrigt att du är jätteduktig på att redigera dina bilder!
Ha det gött :)

Anonym

Jag skulle hemskt gärna vilja vinna 2st Victoria´s secret
bl a för att jag har länge velat ha deras sett men jag har inte haft råd pga att jag min ekonomi säger en helt annan sak.
Jag har tittat väldigt länge på dessa parfymer men har inte kunnat köpa.

Skulle jag vinna så skulle jag bli sjukt bra, skulle verkligen bli en försenad julklapp.

* har länkat blogginlägget på min fb, har även lagt till dig i inlägget.

Sandriiie - Jason´s mamma

Jag är med för att jag älskar deras dofter och VS överhuvudtaget! Och jag skulle jättegärna vija ha mer utav dom i mitt lilla parfymlager :)
delat på facebook.

Ida Bååth

http://baaths.blogg.se/2014/january/jag-ar-med-4.html#comments

Man kan väl aldrig ha för många VS body mistar...? älskar mina 4 sjukt mycket och vill ha fler då jag har luktat på en hel del body mistar så skulle jag lätt vilja ha alla! Då jag har höga förhoppningar på resten! Vem vill inte lukta som en ängel framför någon snygg kille i skolan? DEt skulle jag vilja göra! Man tröttnar aldrig på dom och ja, då blir man rädd om dom så man knappt vågar använda dom... Så ja fler skulle ju inte sitta fel i samlingen! Sen skulle jag vilja lyxa till det lite extra, en försenad julklapp eller något.

Linnéa Andersson

Vore sjukt kul och vinna nån! Vinner aldrig i nåt sånt här och skulle vara väldigt kul om jag skulle få ett leende i min tråkiga vardag... Har redan 1 body mist och 1 body lotion och är kär och vill ha allihopa, dem är sjukt bra! Har dock inte mycket pengar så jag kan köpa dem, har köpt en mobil osv och jag skulle verkligen vilja ha flera till. Vs tröttnar man inte på, dem är som någon lyx man kan ha^^Skulle gärna vilja vinna en, tack på förhand!:)
Och tycker att du har sjukt fin design!

Sandra

Tänk va ballt å vinna, har aldrig vunnit i en Givaway eftersom jag så sällan är med i givaways😘 men tänk seriöst hur ballt skulle de inte vara å vinna en givaway å speciellt från en bloggare alla ser upp till?👊 sen så säljs ju inte vs här jag bor så jag har bara 2st #sadfaceliksom

Sandra

Jag hade velat ha puré daydream och hello darling✌️

Therese

Jag är med för att jag älskar deras dofter och VS överhuvudtaget! Och jag skulle jättegärna vija ha mer utav dom i mitt lilla parfymlager :)

sara bagger

Hej jag skulle vilja vinna Mango Temptation & Pure Daydream! :)
tack

sara bagger

Hej jag skulle vilja vinna Mango Temptation & Pure Daydream! :)
tack

Sara Kitti

Jag skulle vilja vinna dom här en vs parfymerna för att jag är ett stort fan av dom och läser din blogg väldigt ofta, skulle jätte gärna kunna säga att jag vann dem från dig. Har inte någon av vs parfymerna och skulle vara ganska coolt och ha någon av dom. Hade varit ganska så glad om jag vann dom av just dig.


Om jag vann skulle jag vilja ha Secret Craving och Endless Love.

Älskar din blogg


http://sarakittis.blogg.se/2014/february/jag-ar-med-och-tavlar-om-2-valfira-vs-hos.html

Amanda

Jag skulle jätte gärna vilja vinna för att jag först och främst aldrig vinner något sen skulle det vara så sjuukt bra att vinna då mina parfymer tagit slut och snart pengarna också haha...:/ Därför skulle det vara super att vinna dessa så att jag slipper gå runt och lukta utan kan dofta gott och fräsht istället!:) Lite extra surt är det ju när man måste låna parfym från sina vänner hela tiden så något eget skulle ju vara super bra:)

Skulle jag vinna skulle jag gärna vilja ha pure seduction och coconut passion:)

Och länk till inlägget: http://amandatormanen.blogg.se/2014/february/jag-ar-med-och-tavlar-om-tva-valfria-vs-parfymer.html#comment

Hoppas att jag vinner nu!:D

Ida

Hej! Till och börja med så jätte fin blogg! Jag vill jätte gärna vara med i den här tävlingen och jag har länkat den och gjort ett inlägg om den. Riktigt bra tävling och det är super roligt att du har tävlingar då och då! Alltid något bra man kan vinna och det här är nog min favorit tävling! Jag älskar Vs bodymist's. Dem luktar jätte gott och vill verkligen ha en. Jag har doftat på några av mina kompisars och dem luktar gudomligt. Mina favoriter är Pure seduction och även Love spell. Dem luktar så himla gott. Dessutom så är dem så fina också. Jag hoppas att jag vinner och vill bara sluta med att du är en riktigt cool tjej. Du är dig själv och sminkar dig precis som du vill och struntar i vad andra tycker. Det är just det som får folk att vilja läsa din blogg. Och den är inte konstigt att du har så många läsare! Eftersom du står upp för vem du är. Tack för att du finns, kramis! :)

Länk till inlägget om tävlingen: http://sofuckingcrazyhihi.blogg.se/2014/february/var-med-du-ocksa.html

Julia

Jag skulle jätte gärna vela få chansen att vinna denna härliga tävling för att jag har ingen "Victoria Secret" alls hemma. Jag har tänkt köpa det när jag har haft pengar men pengarna har gått åt till nått annat. Vem vill inte lukta gott? haha ^^
Kram,
Julia! :)

Lisa Cogno

Hej! Jag skulle vilja vinna två valfria VS parfymer för jag verkligen älskar dofterna, dom är så härliga och riktigt goda också! :D Hoppas verkligen jag kan få en chans!!

Har länkat tävlingen på min fb för bloggar inte själv :)

Emma

Hej jo jag hade velat vinna för jag har bara en vs och jag älskar verkligen victoria secret och så och jag har alldrig vunnit i hela mitt liv puss och kram

Lizette Lizzy Didriksson

Jag vill inte vinna för att "rädda min tråkiga vardag", inte heller för att "jag aldrig vinner något" och till sist inte heller för att "fylla på min samling".
Jag hoppas jag vinner för att Jag är Jag.
Jag älskar dessa dofter och hela grejen med VS. Varje år sitter jag som ett barn på julafton och inväntar modeshowen. Haha! Hade jag fått välja skulle änglarna ha en egen serie...

Kan säga redan nu att jag gärna skulle ha en med glitter i! Så kan man glittra och dofta like a million dollar varje dag!
Varför förtjänar då jag en vinst? - Jo! För att Jag är Jag.
Jag har äntligen tagit tag i min framtid (skolan sket sig rejält) genom att plugga upp mina betyg. Jag är alltid mån om alla oavsett om det är någon jag känner eller inte, gör allt i min makt för att ingen ska må dåligt.
För mig har självkänsla alltid varit A och O och detta är något jag ständigt försöker inspirera andra att ta del av. Man ska stå upp för sig själv, våga vara sig själv och borsta av sig skiten andra kastar på en.
Jag tycker att jag borde vinna för att jag förtjänat det.

En hyllning till sig själv om dagen är bra för magen! :D

//delar på fb

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress