15 december 2014

Sömnsvårigheter

LIFE OF

Bilden är tagen för ca 4 år sedan från en photoshoot med Mia-Liisa :)
 
Har så himla mycket sömnsvårigheter igen, även om jag sätter igång väckarklockan och flera tusen alarm på efter varandra så sover jag ändå som en död... Helt sjukt ju? Funderade om det förut kunde bero på att det var pga av min dåliga kost och livsstil, men eftersom den nu ändå funkar som den ska så började jag igen fundera på om det var pga att det är så mörkt om nätterna och dagarna här uppe i norrbotten?
Jag provade hursomhelst igår att dricka ingefärsté, och det hjälpte otroligt mycket faktiskt, kommer nog försöka dricka det då och då på kvällarna som jag blir lite mer trött, och sen kanske börja läsa mer böcker (kanske jag behöver mer hjärngymnastik?).
 
Har ni haft sömnsvårigheter som är återkommande?
Vad har ni gjort för att lindra dessa?
 
sisko

Bilderna är så fina som Mia-Liisa har tagit på dig. Du är så fin modell. Här i Stockholm skulle du bo för du kommer att få arbete som modell.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress