Hej alla fina! Som ni kanske vet så skulle jag tatuera mig idag, och så blev det också! :D Har velat tatuera mig sen jag skaffade min första tatuering på handen för ca 2 år sedan och äntligen blev det av! :D Tatuerade den här på mitt vänstra ben just ovanför vristen, kan säga att det är viss skillnad från min mall till hur det blev på huden, men den blev klart mycket snyggare än bara rakt av svart! :) Är riktigt nöjd med hur den blev, nu gäller det bara att ta hand om den bra också under läkningsperioden!
Hi kittens! As you may know, I would get my tattoo today, and so I did too! :D I have wanted to get another tattoo since I got my first tattoo on the hand for about 2 years ago and finally I got it! :D Tattooed this on my left leg just above the ankle, can say that there is some difference from my template for how it got on the skin, but it was clearly much nicer than just straight black! :) I'm really happy with the result, now we just have to take care of it also during the healing period!
 
Ella The Mini Queen

Fan vad snygg den blev! :D

Anonym

Fan va ful va gan hahahahhahaha

Anna Jakobsson

Roligt med en ny :)

Sandriiie - Jason´s mamma

Fin tatuering! =) Skulle även tala om att hårinpackningen plus det extra "tröstpaketet" (hehe) har kommit och det gör absolut ingenting att det tog så långtid! tack!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress