In english:
Okay, there was unfortunalety no one who participated in last Blog of the Week but I think that depended on my bad information about that the competition was going on, I'm sorry for that :'(
But now, we are on again! The rules in this competition are a little different this time though.
 
How to participate:
Copy my header picture or just grab it from here (Click here)
and then publish this pic on your blog in a post, write as well in the post that you are participating at my blog, and don't forget to link to my blog as well (http://www.heiduskaja.blogg.se/) !
Then you'll have the chance to be the first winner of blog of the wekk 2013 here on my blog!
 
Extra points = Bigger chance to win:
  • Follow my blog at bloglovin'!
  • Like my facebook fanpage !
Good luck! Competition ends on Monday night!
 
__________________________________________________________________________________________

På svenska:
Okej, det var tyvärr inga tävlande på förra veckans blogg tävling, men jag tror att det var pga att jag var lat på att sprida reklam om att tävlingen ännu var igång, sry.. :'(
Men nu är tävlingen igång igen! Dock har tävlingsreglerna förändras litegrann den här gången.
 
Hur du tävlar:
Kopiera min header bild eller hämta den härifrån (Klicka här)
och sen så lägger du in den bilden i ett inlägg, skriv även att du är med på min blogg och tävlar om att bli veckans blogg och glöm inte att länka till mig blogg i inlägget (http://www.heiduskaja.blogg.se/) !!
Då har du chansen att bli den första vinnaren av Veckans Blogg år 2013!
 
Extrapoäng = Större chans att vinna:
  • Följ mig på bloglovin'!
  • Gilla min Facebook sida!
 
Lycka till! Tävlingen avslutas på måndag kväll!
 
jessy

Jag är med och har lagt upp i ett inlägg på min blogg :) http://www.nattstad.se/jessygunnarsson

Svar: Sweet! :D Jag meddelar alla tävlande då vinnaren är utsedd! Kram!
Heiduskaja

Diana

Har nu länkat dig i min blogg och är gärna med i din veckans blogg tävling. Mkt fin blogg du har.

cookie

Im in! look at my blogg and u will se the länk :D

blev nr 20 på Bloglovin ^^

sofia

jag är med:D
gillar på facebook o bloglovin nu:)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress