Hi kittens! Now, Idol have been off for at least a year now (?) here in Sweden but now it's on again! And 2010 I searched to be in the competition but the pre-jury said that my vocal cords wasn't fully developed yet then and asked me to apply again after a few years - and now I'm gonna do it again! :D
On may 10th I will go to Sundsvall for the Idol audition with my girlfriend and a friend of mine who's as well gonna see if he will make it through the pre-jury! :D
It will be a lot of fun, and because some of my relatives live nearby Sundsvall then I maybe that weekend will as well see them? I have actually really missed them so..! And now that my vocal cords are fully developed it's a good chance for me to take, and I will go for it! :D I keep my thumbs up for may 10th and hope I make it through, my voice is completely different now that my vocal cords are fully developed as well so there will be a difference, a better difference from what is was before as many have said to me haha! xD
 
I found this video on youtube, when I 
auditioned for Idol Sweden 2010, haha! :D
 
 
 
 
 
 
Anonym

Jag tycker du ska göra Dilba covers eller Marry me
Du är så jädrans duktig, om du kommer med så ska jag rösta på dig :)

Sandra och Daniel

Du ska helt klart köra på Marry me. Inget snack om saken. Dock tycker vi att du ska träna liiiite mer på dom låga tonerna så du kan sätta dom klockrent på din audition. Då kommer du ta IDOL juryn med storm!

Lycka till // Sandra och Daniel

Ida ;3

ÅHhh du har en så sjukt jävla mysig och awesome röst! Fortsätt så! och dem som säger att du inte har en bra röst har ju antagligen trasiga öron ;)
Btw jag tror jag har följt din blogg i perioder i ett eller två år nu!! Och det är något jag inte brukar göra faktiskt! Riktigt grym blogg som höjer självförtroendet ett steg och som man sår en massa inspiration från! Massor med kramar från mig <3

m

ingen av dem, du suger

Svar: Nä, jag suger inte, jag slickar fitta :)
Heiduskaja

Anonym

Klä dig inte som en clown, för då kommer folk aldrig rösta på dig!

Heidi Scythe

Till anonym (clownkommentar): Det måste betyda en sak: Med tanke på alla clownfobier som finns i världen så måste jag vara riktigt skrämmande snygg att man till och med börjar tro på att en sångtävling går ut på utseende! xD

Till m: Jag suger inte, jag slickar vilket betyder ett plus i kanten ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress